Burgemeester Jansenplein 33, 7551 ED, Hengelo
Bel voor meer info of een bezichtiging 053 - 477 6744
info@flexibelkantoorhurenhengelo.nl
Boek nu
Virtuele assistent
Heb je teveel werkzaamheden die je afhouden van je core-business? Met de ondersteuning van een virtual assistant krijg je meer focus en krijg je de zakelijke uitstraling die jij wilt overbrengen bij jouw klanten.

  • Virtual assistant Flexhouse Hengelo
  • Virtual assistant Flexhouse Hengelo 2

Virtuele assistent

Vanaf 35 /maand
Maak gebruik van de flexibele bedrijfsondersteuning van een virtual assistant en krijg ruimte om je te focussen op je core-business.

Zelf geen telefoniste maar wel telefonisch bereikbaar zijn? – Virtual assistant, alsof wij aanwezig zijn op kantoor

Een virtual assistant neemt op afstand werkzaamheden van ondernemers over. Het is dé ideale oplossing voor telefonische bereikbaarheid en flexibele bedrijfsondersteuning.

De inkomende gesprekken worden klantvriendelijk en professioneel aangenomen door jouw persoonlijke virtual assistant. Je mist geen gesprek meer en klanten krijgen een warm welkom.

Daarnaast kan een virtual assistant ervoor zorgen dat jij iedere ochtend met een opgeruimde mailbox start. Zo hoef jij niet iedere morgen door een berg mail te worstelen en kan je direct aan je werkzaamheden beginnen. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van de secretariële ondersteuning, zodat jij tijd vrij krijgt voor de werkzaamheden die zorgen voor de omzet en groei van jouw bedrijf.

  • Telefoonbeantwoording tussen 09.00u en 17.00u
  • Doorverbinden gesprekken
  • Eigen telefoonnummer en opnemen met eigen naam
  • Alle berichten direct via de e-mail ontvangen
  • E-mailservice
  • Agendabeheer
€ 25,- per maand - € 3,50 per telefoongesprek met notitie en doorschakel mogelijkheid Telefoonbeantwoording op een hoog niveau, waarbij de inkomende gesprekken worden behandelen volgens jouw instructies. Je krijgt een eigen telefoonnummer waar klanten contact op kunnen nemen. Eenmalige administratie kosten € 60,00.
€ 125,- per maand - € 3,50 per telefoongesprek met notitie en doorschakel mogelijkheid Telefoonbeantwoording op een hoog niveau, waarbij de inkomende gesprekken worden behandelen volgens jouw instructies. Je krijgt een eigen telefoonnummer waar klanten contact op kunnen nemen. Eenmalige administratie kosten € 60,00. Verder zorgen wij ervoor dat je iedere dag start met een overzichtelijke mailbox, waarin direct is te zien welke berichten prioriteit hebben. Spam berichten worden direct verwijderd.
€ 125,- per maand - € 3,50 per telefoongesprek met notitie en doorschakel mogelijkheid Telefoonbeantwoording op een hoog niveau, waarbij de inkomende gesprekken worden behandelen volgens jouw instructies. Je krijgt een eigen telefoonnummer waar klanten contact op kunnen nemen. Eenmalige administratie kosten € 60,00. Verder zorgen wij ervoor dat je iedere dag start met een overzichtelijke mailbox, waarin direct is te zien welke berichten prioriteit hebben. Spam berichten worden direct verwijderd. Deze dienst is uitgebreid met een secretariële service. Wij nemen administratief werk uit handen en plannen afspraken in. Een afspraak met één of meerdere personen is voor ons een kleine moeite. Zo krijg je tijd vrij om te besteden werkzaamheden waar je het beste in bent. Secretariële service vanaf € 45,- excl. btw. Call the office ondersteunt u alsof u een eigen backoffice hebt.

Plaats een review